2019 első negyedében napi közel két és fél órát lógott a közösségi oldalakon egy átlagos internetező – többek között ez derült ki a GlobalWebIndex nemrégiben készített felméréséből, amely során 45 országban vizsgálták az emberek közösségimédia-használatát. Bár annak ellenére, hogy jelenleg tulajdonképpen életünk közel tizedét ilyen felületen töltjük el, a helyzet nem kilátástalan. A legfrissebb trendek alapján ugyanis úgy tűnik, hogy a közösségi médiára szánt idő évek óta tartó dinamikus növekedése lassan megállhat, sőt, akár meg is fordulhat. A GlobalWebIndex által most mért 2 óra 23 perc ugyanis mindössze egyetlen perccel több a tavalyi értéknél, ráadásul a 45 országból húszban már stagnálást, vagy visszaesést rögzítettek. Korábban egyáltalán nem ez volt jellemző: hét éve még csak másfél óra ment el ilyen tevékenységekkel. Lejár a hűségidő? Kösd meg a következő szerződésedet online:személyre szabott internet ajánlatok lakcím alapján a Telenet.hu-nA felmérésbe bevont országok között egyébként elég komoly különbségek vannak: a legkevesebbet Japánban lógnak a Facebookon és a hasonló felületeken, ott mindössze háromnegyed óra a napi átlag. Ezzel szemben a felkelő nap országától pár ezer kilométerre délre, a Fülöp-szigeteken több mint négy órát tölt egy átlagos internetező különböző közösségi oldalakon. A feltörekvő országokban egyébként általában is kedveltebb a közösségi média, a lista első tizenöt helyezettje közé csak közel- és távol-keleti, afrikai, valamint latin-amerikai országok kerültek be. Európában a legtöbbet, közel két és fél órát a románok használják a közösségi oldalakat, de nincsenek tőlük nagyon lemaradva a portugálok sem. Ezzel szemben Németországban, Ausztriában, Hollandiában és Franciaországban is másfél óra alatt marad az átlag. Magyarország ebbe a felmérésbe ugyan nem került bele, de a korábbi vizsgálatok arra utalnak, hogy egész biztosan nem lógunk ki nagyon az európai mezőnyből. 2016-ban hazánkban 2 óra körül lehetett az átlag, a fejlett államokban pedig az a tapasztalat, hogy az elmúlt néhány évben már nem volt érdemi növekedés, sőt: Olaszországban például 2016 óta negyedórás visszaesést mértek. 2019. augusztus 21. Olvastad már? Az okosfülhallgató 2019 slágere Európában. . . továbbÉpp most búcsúzunk a merevlemezektől . . . tovább Még mindig nincsenek teljes biztonságban az adataink. . . tovább Egyre nagyobb és egyre jobb tévéket veszünk, de nem használjuk ki őket. . . tovább Egyre kevésbé hisznek a hirdetők a Facebookban, de így is használják . . tovább Tweet |
Sokat lógunk a Facebookon, de ez változhat
Szolgáltató Kereső: Hasonlítson össze, válasszon és rendeljen több mint 40 távközlési szolgáltató ajánlataiból!
Szolgáltató Kereső
Hasonlítson össze, válasszon és rendeljen több mint 40 távközlési szolgáltató ajánlataiból!