Egyre kevésbé hisznek a hirdetők a Facebookban, de így is használják

haztartasok_koltese

Bár a különböző közösségi média felületek közül továbbra is a Facebook a legfontosabb, a hirdetni, illetve a vevőikkel kommunikálni vágyó cégek egy friss kutatás szerint már nem ebben látják a legnagyobb potenciált. A Social Media Examiner szakértői több mint 4800 vállalkozást kérdeztek meg arról, hogy mely social media felületeken, hogyan és milyen céllal próbálják meg elérni vevőiket. Nem meglepő módon a piacvezető továbbra is a Facebook lett, amit húszból tizenkilenc vállalkozás használ, ám a korábbinál kevesebben nyilatkoztak úgy, hogy a jövőben az eddigieknél is aktívabbak lesznek ezen a platformon.

Tavaly még háromból két cég tervezte, hogy növeli Facebook-aktivitását, idén azonban már csak 61 százalék volt ez az arány. Sőt, minden tizedik vállalat úgy nyilatkozott, hogy a jövőben visszavehet ezen a területen.

Ezzel szemben a fiatalok körében egyre népszerűbb (és egyes korosztályokban már a Facebooknál is vonzóbb) Instagramban egyre több hirdető lát fantáziát. Jelenleg csak minden negyedik megkérdezett mondta azt, hogy nem használja ezt a felületet, ráadásul a cégek 69 százaléka a jövőben még aktívabb lenne ezen a platformon. Ez alapján nagyon úgy tűnik, hogy a vállalatok kapcsolatteremtési szempontból több fantáziát látnak az Instagramban, mint a Facebookban.

A hirdetők által preferált felületeket egyébként természetesen nagyban befolyásolja, hogy kit szeretnének elérni az adott reklámmal. Azok, akik a végső fogyasztókra lőnek, főleg Facebookot (97 százalék) és Instagramot (78 százalék) használnak, míg akik más vállalkozásoknak próbálnak üzenni, azok jóval nagyobb arányban választják a LinkedIn-t (80 százalék). Igaz, utóbbi felület még ebben a körben is csak a második, hiszen itt is a Facebook vezet.

A felmérés során megkérdezett vállalatok szerint egyébként a közösségi médiában elhelyezett hirdetésekkel, illetve úgy általában a social media aktivitással javítható az egyes márkák ismertsége, növelhetők az eladások és a vevők lojalitása is.

2019. június 20.

Olvastad már?

Nem drága Magyarországon a Netflix, de lehetne sokkal olcsóbb is. . . tovább
Vége az egyre dráguló mobilok korának? . . . tovább
Tízmilliárdokat költünk videójátékokra. . . tovább
A mobilozók többségének az aksi élettartama a legfontosabb. . . tovább
Sokkal olcsóbb a mobilnet a szomszédos országokban, mint itthon. . . tovább




Szolgáltató Kereső: Hasonlítson össze, válasszon és rendeljen több mint 40 távközlési szolgáltató ajánlataiból!

Szolgáltató Kereső

Hasonlítson össze, válasszon és rendeljen több mint 40 távközlési szolgáltató ajánlataiból!

  1. Kérjük, adja meg az előfizetés típusát!
  2. Milyen szolgáltatás érdekli?Kérjük, első lépésben az előfizetés típusát adja meg.
  3. A pontos találatok érdekében adja meg irányítószámát és címét!Kérjük, második lépésben a szolgáltatás típusát adja meg.
Házszám

Adja meg a házszámot pl. 5, 10-12!

Házszám extra

Amennyiben a házszámhoz tartozik
kiegészítő (pl. 10/A), itt adja meg (pl. A)!

Házszám

Adja meg a házszámot pl. 5, 10-12!

Házszám extra

Amennyiben a házszámhoz tartozik
kiegészítő (pl. 10/A), itt adja meg (pl. A)!

Kérjen visszahívást!