Bár a különböző közösségi média felületek közül továbbra is a Facebook a legfontosabb, a hirdetni, illetve a vevőikkel kommunikálni vágyó cégek egy friss kutatás szerint már nem ebben látják a legnagyobb potenciált. A Social Media Examiner szakértői több mint 4800 vállalkozást kérdeztek meg arról, hogy mely social media felületeken, hogyan és milyen céllal próbálják meg elérni vevőiket. Nem meglepő módon a piacvezető továbbra is a Facebook lett, amit húszból tizenkilenc vállalkozás használ, ám a korábbinál kevesebben nyilatkoztak úgy, hogy a jövőben az eddigieknél is aktívabbak lesznek ezen a platformon. Tavaly még háromból két cég tervezte, hogy növeli Facebook-aktivitását, idén azonban már csak 61 százalék volt ez az arány. Sőt, minden tizedik vállalat úgy nyilatkozott, hogy a jövőben visszavehet ezen a területen. Ezzel szemben a fiatalok körében egyre népszerűbb (és egyes korosztályokban már a Facebooknál is vonzóbb) Instagramban egyre több hirdető lát fantáziát. Jelenleg csak minden negyedik megkérdezett mondta azt, hogy nem használja ezt a felületet, ráadásul a cégek 69 százaléka a jövőben még aktívabb lenne ezen a platformon. Ez alapján nagyon úgy tűnik, hogy a vállalatok kapcsolatteremtési szempontból több fantáziát látnak az Instagramban, mint a Facebookban. A hirdetők által preferált felületeket egyébként természetesen nagyban befolyásolja, hogy kit szeretnének elérni az adott reklámmal. Azok, akik a végső fogyasztókra lőnek, főleg Facebookot (97 százalék) és Instagramot (78 százalék) használnak, míg akik más vállalkozásoknak próbálnak üzenni, azok jóval nagyobb arányban választják a LinkedIn-t (80 százalék). Igaz, utóbbi felület még ebben a körben is csak a második, hiszen itt is a Facebook vezet. A felmérés során megkérdezett vállalatok szerint egyébként a közösségi médiában elhelyezett hirdetésekkel, illetve úgy általában a social media aktivitással javítható az egyes márkák ismertsége, növelhetők az eladások és a vevők lojalitása is. 2019. június 20. Olvastad már? Nem drága Magyarországon a Netflix, de lehetne sokkal olcsóbb is. . . továbbVége az egyre dráguló mobilok korának? . . . tovább Tízmilliárdokat költünk videójátékokra. . . tovább A mobilozók többségének az aksi élettartama a legfontosabb. . . tovább Sokkal olcsóbb a mobilnet a szomszédos országokban, mint itthon. . . tovább Tweet |
Egyre kevésbé hisznek a hirdetők a Facebookban, de így is használják
Szolgáltató Kereső: Hasonlítson össze, válasszon és rendeljen több mint 40 távközlési szolgáltató ajánlataiból!
Szolgáltató Kereső
Hasonlítson össze, válasszon és rendeljen több mint 40 távközlési szolgáltató ajánlataiból!