Virtuális alközpont

Az alközpontok tulajdonképpen modernizált telefonközpontok, alacsonyabb üzemeltetési költséggel, több, bővíthető funkcióval. Az alközpontok egyre elterjedtebb formája a virtuális alközpont, de emellett létezik fizikai alközpont is.
Az alközpontok a következő funkcókkal bírnak:
- teljeskörű telefonközpont
- a virtuális telefonközponthoz belföldi mellékvonalak rendelhetőek
- IVR beállítása is lehetséges
- hívásátvétel, hívásvárakoztatás
- e-mail értesítések
Ezek a funkciók biztosíthatóak virtuális alközpont formájában, illetve megjelenhet az ügyfél telephelyén fizikai valójában, megvásárolható vagy bérelt eszközként is.

A virtuális alközpont hatalmas előnye, hogy tervezhető a beruházási és üzemeltetési költsége. Hatékony megoldás különböző telephellyel rendelkező cégek számára, ahol fontos lehet, hogy a telephelyeken dolgozó kollégák intenzíven kommunikálhassanak egymással. A virtuális alközpont segítségével a központban és a telephelyeken dolgozó kollégák egy mellék segítségével összekapcsolhatóak a cég telefonhálózatával.

Szolgáltató Kereső: Hasonlítson össze, válasszon és rendeljen több mint 40 távközlési szolgáltató ajánlataiból!

Szolgáltató Kereső

Hasonlítson össze, válasszon és rendeljen több mint 40 távközlési szolgáltató ajánlataiból!

  1. Kérjük, adja meg az előfizetés típusát!
  2. Milyen szolgáltatás érdekli?Kérjük, első lépésben az előfizetés típusát adja meg.
  3. A pontos találatok érdekében adja meg irányítószámát és címét!Kérjük, második lépésben a szolgáltatás típusát adja meg.
Házszám

Adja meg a házszámot pl. 5, 10-12!

Házszám extra

Amennyiben a házszámhoz tartozik
kiegészítő (pl. 10/A), itt adja meg (pl. A)!

Házszám

Adja meg a házszámot pl. 5, 10-12!

Házszám extra

Amennyiben a házszámhoz tartozik
kiegészítő (pl. 10/A), itt adja meg (pl. A)!

Kérjen visszahívást!